Sponsor Dag

Na het grote succes van de chocolade actie waarmee we ongeveer 6500,- omzet hebben gedraaid, gingen we al weer voorbereiden voor de volgende actie namelijk de sponsordag. Hiervoor gingen we 10 Kilometer hardlopen, hamburgers maken en bakken, een veiling, een bingo en ga zo maar door. Alles met als doel om zoveel mogelijk geld op te halen voor ons goede doel. Voor de veiling hebben we verschillende prijzen weten af te troeffen bij verschillende bedrijven wat heel erg gul was. Ook hebben we alle burgers zelf gemaakt en gebakken en gesponsord gekregen! met Willem een avondje voor veilingsmeester speelde en Luuk en Stijn die de de bingo verzorgde ging het allemaal vloeiend. Ook hebben we met alle mensen die hebben gerend een go fund me opgezet waar we mensen konden laten doneren voor het rennen. Uiteindelijk hebben we met deze succes volle dag; bijna 7000 euro opgehaald!!! dat betekent dat we nu op een tussenstand van maar liefst 16.340,55 euro zitten. 

Lees meer »

Kip Actie

Ook hebben we een kipactie gehouden, De ouders van stan hebben dit medemogelijk gemaakt, zij zorgde voor de kip en wij zorgde voor de verkoop, zo hebben we in de kerk gestaan en zoveel mogelijk kip kunnen verkopen. De mensen konden het ophalen bij het huis van Stan en zo hebben we weer een mooie actie neer gezet waarmee we toch weer 2000.- omzet hebben behaald en ongeveer 1000,- omzet. 

Lees meer »

Chocolade inpakken

Vandaag hebben we heeeel veel chocolade ingepakt voor onze Valentijn-actie. Het was veel werk maar met de hele groep was het zo gepiept. voor we het wisten was alle chocolade in de afgewogen verpakt in opgeborgen in de kar; klaar om zondag vervoerd en verkocht te worden in mozaiek. 

Lees meer »

Maak jouw eigen website met JouwWeb