Sponsor Dag
Na het grote succes van de chocolade actie waarmee we ongeveer 6500,- omzet hebben gedraaid, gingen we al weer voorbereiden voor de volgende actie namelijk de sponsordag. Hiervoor gingen we 10 Kilometer hardlopen, hamburgers maken en bakken, een veiling, een bingo en ga zo maar door. Alles met als doel om zoveel mogelijk geld op te halen voor ons goede doel. Voor de veiling hebben we verschillende prijzen weten af te troeffen bij verschillende bedrijven wat heel erg gul was. Ook hebben we alle burgers zelf gemaakt en gebakken en gesponsord gekregen! met Willem een avondje voor veilingsmeester speelde en Luuk en Stijn die de de bingo verzorgde ging het allemaal vloeiend. Ook hebben we met alle mensen die hebben gerend een go fund me opgezet waar we mensen konden laten doneren voor het rennen. Uiteindelijk hebben we met deze succes volle dag; bijna 7000 euro opgehaald!!! dat betekent dat we nu op een tussenstand van maar liefst 16.340,55 euro zitten.
Maak jouw eigen website met JouwWeb